Netbooks

วันศุกร์ที่ 23 มีนาคม พ.ศ. 2555

Qsign MellowSTREET - NO STOP SIGUI - Hunneley Felicia.wmv

No stop sigui Papia ku mi Chat ku mi bisami algu dushi No stop sigi Esaki ta un nasty Baila ku mi Mi ke pa bo keda Papia kumi Chat ku mi Bisami algu dushi stop He Nami kante foi ariba pabo Couplette1 Ma kabi jega mi kas Ma Sali serka dje Pero min por drumi Kue mi laptop sende Hañele online Online Ma type pe bai drumi :p minuut a pasa e no a kontesta Despeus di un ratu e la bisami Papi min por Bosa jakaba mi ta sinti bo falta Mi kurpa ta pidi mas Anto boo, mi ke tin bo den mi brasa Dushi mi ke sinti bo, bin serka mi Mi ta mi so Mi ke bo wak ki mi tin bisti aworaki Aworaki Mi di ku ne baby tentami pami bin Papia kumi, chat ku cam, sende bo cam Sende bo cam, sende bo cam Ela buzz mi Couplette 2 Warda no dushi Ela mandami un invitation Ma mire prome ku mi tume Ma bira wak mi email E la sigi type pami Papi Ma kaba baña I ora mi ta seka mi kurpa Mi ta korda kon Kon nos a ooohh Miho mi stop di kontabo Mi di ku ne baby no stop sigi Papia kumi awo Dushi mi ta korda tur kos ku ma pasa ku bo Bou di e douch He baby tentami pa mi bin Papia kumi chat ku mi Mi a sende bo cam E ta loading Sende bo cam Loading Sende bo cam Mellowstreeet Ma paga e lus den kamber Hasi un tiki suku Uu sigi papia kumi Chat ku mi baby boo E cam a sende Mi tin bo den close-up Dushi lanta para pa mi Show e pa mi baby, sigi E la manda un smiley Esei ta X- rated Papi Ma buta qsign dal den backround Chat ku mi baby boo Papi preparabo Ata bo show Pa bo bini, ku mas gana, serka mi Pregon 1 Ma bisti net lo ke bo gusta ...

Gold Necklace

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น